dimecres, 12 de març del 2014

EL PERQUÈ DE L'EGO DE SITGES,









 10.03.14
EL PERQUÈ DE L'EGO DE SITGES,
Molts amics meus fa anys que em sentiren a dir que m'hagués agrada't fer una publicació, impresa o la xarxa, amb el nom de L'EGO DE SITGES, per posar-hi la satisfacció vilatana , les seves institucions i entitats i del munt de persones, amics i coneguts , i de tots els estaments socials que conec, que són o han vingut a aquesta Vila , que estimem, i que els hi agrada d'allò més mirar-se el melic , uns sisplauperforça i d'altres perquè els hi surt de l'anima, del cor o del mig de la panxa. Passaren els anys i no ho vaig tirar endavant -ja que el nom s'assemblava - per deferència i estima a la centenària publicació sitgetana i a la família Soler que li tinc i tindré. 

 




                                                             
 Però després veig que el temps passa i canvia i jo continuo pensant que quan surt el sol, surt per a tothom i més en aquesta nova etapa periodística i de nova direcció, que sembla que els hi escau plenament en aquest, el meu, títol que proposo per la nova i modesta publicació que de moment és un format blog on line i més endavant ja veurem i seguin la vida l'anirem fent créixer i convertint-la de mica en mica en una nova publicació sitgetana i d'arreu , modesta, atreien i reivindicativa de la que hom n'és el responsable i que també m'agrada formar part d'un Ego Sitgetà.
Mercès d'antuvi per tot.

Víctor Lluelles i Cardona

www.legodesitges.blogspot.com     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada