dimarts, 6 de maig del 2014

El director del Circuit de Montmeló creu que "la marca Barcelona ven més que la marca Espanya"

MOTOR

El director del Circuit de Montmeló creu que "la marca Barcelona ven més que la marca Espanya"

Salvador Servià diu que li agradaria que el GP d'Espanya es denomini "GP de Barcelona"

El director del Circuit de Barcelona, Salvador Servià, ha assenyalat avui que li agradaria que el GP d'Espanya es denominés GP de Barcelona ja que  l'èxit comercial del traçat on es disputen la Fórmula 1 i el Mundial de motociclisme té molt a veure amb la seva associació amb la capital catalana.

"Evidentment, la marca Barcelona ven més que la marca Espanya. Quan diem que ens agradaria anomenar-nos GP de Barcelona és pel nostre èxit comercial avui en dia, i si tenim gent el diumenge és ja que venem a tot el món i la marca Barcelona ens ho facilita molt", ha assenyalat el responsable del circuit en una entrevista a Catalunya Ràdio.

Per a aquest any, un 60% dels assistents al GP d'Espanya, que se celebrarà aquest diumenge a Montmeló (14.00 hores), serà públic estranger. "Tenim al voltant del circuit uns cinc milions d'habitants, però ens costa atraure la gent" ha explicat Servià en associar el moment actual a la crisi que segueix afectant la societat, així com a una àmplia oferta televisiva en obert per a les carreres, amb l'emissió per part de TV3 i d'Antena3 TV. "L'important és que segueixin venint 100.000 persones com l'any passat i que generin un impacte econòmic , que el 2013 va ser de 135 milions d'euros" , ha informat el responsable del circuit.

Per a la prova espanyola del mundial de F1 d'aquest cap de setmana, l'organització durà a terme una experiència nova un cop finalitzada la cursa, ja que permetrà que els aficionats puguin ocupar l'asfalt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada