dijous, 4 de setembre del 2014

El primer ‘partner’ lleidatà de Google

El primer ‘partner’ lleidatà de Google

Redacció i ACN Lleida 03|09|2014
ViaEmpresa

L’empresa Xtrategics aconsegueix el segell de garantia de qualitat de la multinacional americana pels seus plans estratègics digitals

Google ha avalat les seves bones pràctiques. Un reconeixement que ha aconseguit aquesta consultoria de negoci d'Internet, situada a Golmés, al Pla d'Urgell. Amb el títol partner del cercador, l’empresa Xtrategics gaudeix del títol de soci comercial de confiança de Google, convertint-se en l'única firma lleidatana que obté aquest reconeixement per part de la multinacional americana
  Els treballadors de la companyia . Xtrategics LES CLAUS
És l'única firma lleidatana amb aquest reconeixement per part de la multinacional americana
Xtrategics dissenya i executa plans estratègics digitals per a empreses

.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
I no és qualsevol cosa: Obtenir aquest títol significa que l'empresa ha de complir uns requisits. Entre ells, tenir almenys dos membres de l'equip certificats per Google -en aquest cas són tres, que han de passar exàmens regulars amb la companyia nord-americana-, tenir un mínim de facturació amb la companyia i sobretot, garantir resultats de conversió.

Google vol que les campanyes que realitzi l'agència siguin el màxim de rendibles per als seus clients. Resumint: que els diners que inverteixen les empreses per promocionar el seu negoci a Internet, tasca que duu a terme Xtrategics, obtinguin la màxima rendibilitat ja sigui amb visites o amb vendes, segons quin sigui l'objectiu marcat per cada campanya.

El pla estratègit digital en l'empresa
Xtrategics, que es dedica a dissenyar i executar plans estratègics digitals per a empreses de tots els sectors, tant lleidatanes com de la resta de l'Estat, es preocupa perquè les empreses millorin el seu posicionament a Internet, la seva visibilitat i nivell de vendes.

''De vegades, quan parlem de pla estratègic digital, el client s'espanta, però quan li diem que fem que quan busquin el seu producte a Google surtin primer que ningú, això s'entén'', explica Albert Polo, soci director de la companyia.

Internet, primer lloc de consulta abans de comprar
El model de negoci d'aquesta firma parteix d'una premissa bàsica: el mercat és el mateix, però la manera de vendre i comprar ha canviat. I tot i que potser hi ha productes que se segueixen comprant a la botiga i s'hi compraran sempre, els hàbits han canviat. Ara el que la gent fa primer és buscar per Internet per saber més, comparar i prendre una decisió de compra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada