dilluns, 8 de juny del 2020

Corinna denuncia la casa reial: "M'han enviat mercenaris i m'han robat"

Corinna denuncia la casa reial: "M'han enviat mercenaris i m'han robat"

La princesa Corinna ha generat un autèntic terratrèmol dins de la Casa Reial per la seva aventura amb el rei Joan Carles i, especialment, pels negocis tèrbols que van fer durant molts anys. Des que sortís tot a la llum ha iniciat una campanya contra l'emèrit i l'ha desemmascarat davant la justícia, gràcies a la filtració de documents que el comprometen. Només fa un parell de mesos, per exemple, va provocar la divisió definitiva entre Joan Carles i el rei Felip, que va haver de denunciar públicament el pare en un comunicat demolidor.
Aquest diumenge ha concedit unes declaracions al programa '360 grados' de l'ETB2 basca, que ha emès un documental anomenat 'El virus de la Corona'. L'objectiu era repassar les presumptes irregularitats financeres de Joan Carles que està investigant la justícia suïssa.
El testimoni de la princesa és clau i contundent: "He rebut amenaces de mort, estic sota vigilància constantment. Aquestes persones han tractat de separar-me dels meus fills i destruir la meva xarxa de relacions. Les meves cases han estat forçades, m'han enviat mercenaris, m'han robat documents personals i s'ha engegat una campanya de desinformació per destruir la meva reputació", denuncia Corinna.
Corinna concedeix una entrevista a la televisió basca   EITB Fes-hi clic per veure el vídeo /  EITB
Una campanya que està convençuda que la Casa Reial va emprendre en assabentar-se que ella tenia documents molt compromesos que esquitxaven directament el rei Joan Carles: "Han justificat una campanya abusiva contra mi i els meus fills durant 8 anys. Volen cobrir la maldat d'altres, perquè algú va haver de signar els fons significatius necessaris per a aquesta operació".
Corinna afirma que ha demanat a la Casa Reial que aturés aquest atac, però que han decidit no fer-ho: "El camí legal ara és inevitable", amenaça. Afirma, a més a més, que va posar-se en contacte amb el rei Felip fa un parell d'anys i que informar-lo sobre la fundació Lucum en la qual el rei Joan Carles l'havia implicat: "Va dir que cap dels assumptes que li plantejàvem li preocupava".
Princesa Corinna i Joan Carles  Europa Press Princesa Corinna i Joan Carles / Europa Press
L'examant del Rei els ha posat en un camp de mines del qual serà molt complicat sortir viu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada