AUDIÈNCIES
TV-3 i La Sexta guanyen les eleccions
La gran victòria del Barça al Mundial va ser el més vist del dia amb 2,8 milions de seguidors
CARLOS MONTAÑÉS
Dilluns, 21 de desembre del 2015 - 13:02 CET
Les eleccions generals van tornar a ser la gran protagonista de la jornada dominical, una cita amb les urnes per la qual van lluitar totes les cadenes però que va tenir dos vencedors clars: TV-3, a Catalunya, i La Sexta, en el conjunt d'Espanya. De fet, es repeteixen els guanyadors que ja hi va haver en els comicis catalans del mes de setembre. Això sí, en aquesta ocasió, la gran estrella del dia va ser el Barça, que amb la seva gran victòria al Mundial de clubs es va proclamar, de passada, com a líder del dia, en la suma de les audiències de Tele 5 i 8TV.
Segons les dades de Kantar Media, l'especial eleccions de TV-3 va arrasar a Catalunya, des de les 19.30 hores i fins a la mitjanit. El programa central d'aquesta jornada electoral a la tele catalana (que va començar minuts abans de les 21.00 hores) va reunir una mitjana de 936.000 espectadors (27,3%). Ni tan sols l'atractiu que té el Barça, com a flamant campió del món, va poder superar el gran seguiment que van aconseguir els serveis informatius de Televisió de Catalunya. La victòria blaugrana va reunir a Catalunya 893.000 teleespectadors (amb un estratosfèric 56,3% de quota), en la suma de les audiència de Tele 5 i 8TV (en emissió simultània).
En el conjunt d'Espanya, el gran guanyador d'aquestes eleccions ha sigut La Sexta, que es consolida així com el canal informatiu més seguit en les grans cites. La cadena del grup Atresmedia va aconseguir, amb el seu maratonià especial de 'Al rojo vivo: objetivo La Moncloa' (21.35 hores), una mitjana de 2.758.000 teleespectadors (17.6%), molt al davant dels especials que van oferir TVE-1 (1.860.000 seguidors, amb un 9,8%), Antena 3 TV (1.741.000, i un 11,2%) i Tele 5 (1.463.000 i el 7,7%).
A Catalunya, encara que lluny de TV-3, La Sexta també va ser la més seguida de les cadenes d'àmbit estatal, amb una mitjana de 347.000 seguidors i un 14.4% de 'share'. En canvi, la resta de canals van tenir un seguiment que va fregar el caràcter testimonial: TVE-1 es va quedar en 209.000 incondicionals (7,7%), mentre que Tele 5 va aconseguir 168.000 (5,4%) i Antena 3 solo 138.000 (5,9%).
Les eleccions generals van tornar a ser la gran protagonista de la jornada dominical, una cita amb les urnes per la qual van lluitar totes les cadenes però que va tenir dos vencedors clars: TV-3, a Catalunya, i La Sexta, en el conjunt d'Espanya. De fet, es repeteixen els guanyadors que ja hi va haver en els comicis catalans del mes de setembre. Això sí, en aquesta ocasió, la gran estrella del dia va ser el Barça, que amb la seva gran victòria al Mundial de clubs es va proclamar, de passada, com a líder del dia, en la suma de les audiències de Tele 5 i 8TV.
Segons les dades de Kantar Media, l'especial eleccions de TV-3 va arrasar a Catalunya, des de les 19.30 hores i fins a la mitjanit. El programa central d'aquesta jornada electoral a la tele catalana (que va començar minuts abans de les 21.00 hores) va reunir una mitjana de 936.000 espectadors (27,3%). Ni tan sols l'atractiu que té el Barça, com a flamant campió del món, va poder superar el gran seguiment que van aconseguir els serveis informatius de Televisió de Catalunya. La victòria blaugrana va reunir a Catalunya 893.000 teleespectadors (amb un estratosfèric 56,3% de quota), en la suma de les audiència de Tele 5 i 8TV (en emissió simultània).
En el conjunt d'Espanya, el gran guanyador d'aquestes eleccions ha sigut La Sexta, que es consolida així com el canal informatiu més seguit en les grans cites. La cadena del grup Atresmedia va aconseguir, amb el seu maratonià especial de 'Al rojo vivo: objetivo La Moncloa' (21.35 hores), una mitjana de 2.758.000 teleespectadors (17.6%), molt al davant dels especials que van oferir TVE-1 (1.860.000 seguidors, amb un 9,8%), Antena 3 TV (1.741.000, i un 11,2%) i Tele 5 (1.463.000 i el 7,7%).
A Catalunya, encara que lluny de TV-3, La Sexta també va ser la més seguida de les cadenes d'àmbit estatal, amb una mitjana de 347.000 seguidors i un 14.4% de 'share'. En canvi, la resta de canals van tenir un seguiment que va fregar el caràcter testimonial: TVE-1 es va quedar en 209.000 incondicionals (7,7%), mentre que Tele 5 va aconseguir 168.000 (5,4%) i Antena 3 solo 138.000 (5,9%).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada